WikiLeaks-ahwaz

اهواز ویکی لیکس محلی برای افشای گروه های تروریستی خلق عرب

WikiLeaks-ahwaz

اهواز ویکی لیکس محلی برای افشای گروه های تروریستی خلق عرب

افشاگری رضا وشاحی در مورد وجدان عفراوی عضو حزب تضامن


ماجرای گزارش وجدان عفراوی به پلیس لندن. آقای وجدان عفراوی از مسئولین حزب تضامن یا همبستگی الاهواز به پلیس لندن قسمت ضد تروریست در مورد چند نفر از اهوازی ها گزارش دروغ داد. من برای اولین بار اصل ایمیل را منتشر خواهم کرد. اصل گزارش به انگلیسی این است

Dear
I want to inform you that our source inside ahwaz informed us that recently one of the Iranian Revolutionary Guard travel to the Britain his name Ghazi Driss (Abo Jamal) or ghazi Mohammad he is about fifty of age he is currently in London, but until now we do not know exactly where has he live. However we make you sure while we access to any of information where will tell you.
vejdan

که من برای اولین بار منتشر می کنم. ترجمه خلاصه به این شکل است: من می خواهم به شما اطلاع بدهم که از طریق داخل مطلع شدیم که سپاه پاسداران یک اهوازی با نام قاضی دریس یا باو جمال یا قاضی محمد به خارج فرستاده است. ما دقیقا نمی دانیم که کجا زندگی می کند و لی شما را با حبر خواهیم کرد.

در ایمیل بعدی وجدان عفراوی شماره موبایل این فرد را داده بود. من چگونه باخبر شدم؟ من به شکل اتفاقی این ایمیل را از وجدان دریافت کردم. وجدان در این ایمیلی که فرستاده بود اشتباهی نام ایمیل مرا هم در آن ایمیل کپی کرده بود. چشم هایم را مالیدم و باورم نمی شد که چنین ایمیلی را یک عرب اهوازی بتواند در مورد برادر عرب خود بفرستد. من بلافاصله با آقای وجدان عفراوی تماس گرفتم و موضوع را پرسیدم. وی ابتدا تعجب کرد و گفت شما اصلا چگونه خبر داری؟ که من توضیح دادم ایمیل به شکل اشتباه برای من فرستاده شده بود. وجدان گفت بگذار ایمیلم را چک کنم. ایمیلش را چک کرد و به من زنگ زد. صدایش عوض شده بود. که هیچ رنگش را هم می شد حدس زد و دید که حتی رنگش هم عوض شده است. خوب کار کثیفی انجام داده بود. من از وی پرسیدم که حالا آیا این فرد واقعا جاسوس سپاه است؟ گفت که مطمئن است! من بعد دلایل اطمینان وی را پرسیم. و هشدار دادم که اگر ثابت نشود که وی جاسوس سپاه است این ماجرا را منتشر خواهم کرد. به من گفت که یک نفر از داخل زنگ زده است و گفته که فلان اهوازی در لندن جاسوس سپاه است! گفتم آن فرد را که زنگ زده می شناسی؟ گفت نه! گفتم عجب! پرسیدم کسی هست که این فرد را بشناسد گفت یک نفر بود و وی راشناخت. گفتم پس همدیگر را دیدند؟ گفته نه ترسید بیاید! گفتم پس ندیده چطور شناخت؟ بعد از چند پرسش و پاسخ معلوم شد که این یک اتهام توخالی بوده است. بعدا معلوم شد که از این ایمیل ها بسیار به پلیس فرستاده شده بود و بسیاری از فعالین احوازی را بعنوان تروریست، عضو القاعده، جاسوس سپاه و وزارت اطلاعات و غیره گزارش کرده بودند. سوال اینجاست که چنین حزبی با وجود دانستن این موضوع به وجدان عفراوی ترفیع مقام هم داده است. این چه حزبی است؟ یعنی یک حزب نباید به هیچ اخلاقی پایبند باشد؟ هر حزب دیگر مدرن و دموکراتی بود این شخص را اخراج می کرد. حزب های ما ترفیع هم می دهند! سوال اینجاست که با گزارش های ایچنینی در مورد افراد بیگناه دادن، آیا این شیوه حذف فیزیکی مخالفین فکری نیست؟ این آقای اهوازی که به وی اتهام زده شده بود آقای محمد محمراوی بود. که با خانواده اش به بریتانیا آمده بود. سوالهای بیجوابی هنوز در مورد آقای عفراوی مانده اند. چه کسانی در سایه پشت سر وجدان وجدان هستند و به وی دستور دادند که این را منتشر کند؟ چه کسانی در حزب از این خبر داشتند؟ چگونه می دانستند که آقای محمراوی در لندن است؟ چرا این آقایان می خواستند محمد محمراوی به ایران دیپورت شود ؟ در صورت دیپورت وی چه چیزی در تهران در انتظارش بود؟ خانواده اش چی می شد؟ من احساس تکلیف کردم و با پلیس تماس گرفتم و گفتم که اتهام وارد شده به آقای محمراوی تماما دروغ است و نقشه های باند عفراوی به هم ریخت. واقعا این شیوه های حذف مخالف بسیار فاشیستی است. همین آقای وجدان وقتی که من از حزب تضامن استعفا داده بودم بنابه اخباری که کامل آلبوشوکه و ابوجراح به من دادند در سوئد شایعه کرده بود که فلانی استعفا نداد نه ما از حزب اخراجش کردیم چون جاسوس بود! این است چهره واقعی وجدان عفراوی! باید هچنین افرادی را در آینه افکار عمومی قرار داد تا رسوا شوند. مشکل هم از خود وجدان نیست چرا که ما می دانیم وی بازیچه دیگران است. یادم هست که موسی شریفی و ابو طارق سواری وی را همواره به یک گوسفند توصیف می کرد. مشهور است که وی وقتی التحریری بود منصور را اهوازی را هم تهدید به قتل کرده بود. بعد یکدفعه تغییر کرد و فدرال دو آتشه شد و پروژه حذف مخالفین البته ادامه یافت. دو سال پیش که وجدان شنیده بود که خبر کار زشتش به گوش آقای محمراوی رسیده است، به من زنگ زد و من را تهدید کرد که اگر چیزی بگویم برایم بد می شود! من این ایمیل را منتشر کردم تا معلوم شود در حزب تضامن چه خبر است و امثال وجدان که شیشه تلویزیون ها را پر کرده اند در واقع در پشت سر چگونه در تلاشند که فعالین سیاسی عرب را تحت عنوان جاسوس سپاه و عضو القاعده حذف فیزیکی کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد