WikiLeaks-ahwaz

اهواز ویکی لیکس محلی برای افشای گروه های تروریستی خلق عرب

WikiLeaks-ahwaz

اهواز ویکی لیکس محلی برای افشای گروه های تروریستی خلق عرب

مصاحبه مضحک صلاح مزرعه مسئول گروه تروریستی جبهه دمکراتیک

صلاح مزرعه در یک مصاحبه ای که مدعی است هفته نامه پنجره با وی ترتیب داده قبل از انتشار مصاحبه ؟! اقدام به انتشار فیلم مصاحبه نموده است  .

در این مصاحبه صلاح مزرعه در بیاناتی متناقض مواضع گروه تروریستی تحت امرش را بیان می نماید ضمن پیشنهاد برای دیدن این مصاحبه مضحک برخی  تناقضات برای تنویر افکار عمومی در زیر بیان می شود

- صلاح مزرعه از طرفی حاضر به محکوم نمودن اقدامات تروریستی و کشته ومجروح شدن مردم بیگناه نمی شودو از طرف دیگر گروه خود را یک گروه دمکراتیک قلمداد می نماید و در ادامه اقدامات تروریستی را حق خود می دانند .

-سازمان ملل عراق را عامل شروع جنگ می دانند در حالیکه صلاح مزرعه ایران را عامل جنگ می داند ؟!

- صلاح مزرعه در پاسخ به سوال خبرنگار مبنی بر چرایی ارتباط با گروه های تروریستی پژاک و.. این امر را طبیعی میداند ؟!وارتباط این گروه با سایر گروه ها را رابطه ای تنگاتنگ وهماهنگ میداند

- صلاح مزرعه متولد روستای ابوحمیظه شهر سوسنگرد  است ولی خود را ایرانی نمیداند

- وی بمب گذاری سال 1384 را کار وزارت اطلاعات ایران می داند در حالیکه مسئول وی در گروه تروریستی حزم ، حبیب نبگان ضمن فرار از کشور  مسئولیت بمب گذاری ها را به عهده گرفته و  اقدام به انتشار اطلاعیه و فیلم بمب گذاری می نمایند  و این را آقای صلاح به خوبی میداند .

-وی در ابتدا می گوید سازمان ها اهوازی بمب گذرای نمی کنند و درادامه می گوید سازمان های اهوازی دست به اقدامات بمب گذرای می زنند ؟!وی می گوید مقاومت اشغالگر حق طبیعی ماست  ؟!!!

وی می گوید جبهه دمکراتیک هیچ وقت بمب گذاری نکرده و مسئولیت هیچ بمب گذاری را به عهده نگرفته وتخواهد گرفت در حالیکه صلاح مزرعه به خوبی می دانند وی تا کنون دهها بمب گذاری را انجام داده و 5 فیلم پخش شده در شبکه پرس تی وی و اعترافات عناصر تروریست وابسته با این گروه و عضویت گروهش در حزم و ارتباط با اسرائیل وحرکه النضال وخلاف اداعای وی را نشان می دهد ؟

صلاح مزرعه در این مصاحبه اعتراف می کند که هر کدام از اعضاء و کادر جبهه 3تا 4 فیس بوک وتویتر دارد و اخبار را منتشر می کند این یعنی سیاه لشکر ؟!

وی در مورد ارتباط با رژیم صهیونیستی ضمن فرافکنی می گوید هرچه مردم عرب اهواز تصمیم بگیرند.. ولی اطلاعیه ها و اخبار منتشره توسط محمود مزرعه خلاف این را اعلام میکند

صلاح مزرعه در این مصاحبه می گوید ما با کشورهای اروپایی از جمله انگلیس ارتباط داریم

وی در مورد مساله بحرین در مطالب خنده داری می گوید ما مخالف حضور مزدوران ایران در بحرین هستیم ظاهرا ایشان فراموش کرده اند که  نیروهای نظامی عربستان در بحرین حضور دارند وی مدعی است هیچ کشتاری در بحرین نیست ....؟!!!

وی در جواب مصاحبه گر مبنی برمدرک تحصیلی اش می گوید من مدرک کارشناس  حقوق قضایی بین المللی ؟! دارم و در ادامه سوال که از کدام کشور مدرکتون را گرفتید می گوید این به هیچ کس ارتباط ندارد.


برای اطلاع صلاح مزرعه در یک شرکت تشک سازی در کانادا شاغل است وی داماد محمود مزرعه مسئول سابق جبهه دمکراتیک است برهیمن اساس دیگر داماد  محمود مزرعه حسن مزرعه و چند نفر دیگر در یک اقدام از پیش طراحی شده محمود مزرعه را از این تشکیلات بیرون راندند . محمود مزرعه هم در یک افشاگری اظهار نمود این افراد با اسرائیل و حرکه النضال ارتباط تنگاتنگ دارند . 

این گروه معروف به حزب خانوادگی مزرعه ها می باشد . سایت ویکیلیکس اخبار ارتباط این خانواده را با ساواک تایید نموده است

http://www.youtube.com/watch?v=ukMlzXbdjSw&feature=youtu.be&fb_source=message


به این اسناد رجوع فرمایید .

http://www.aparat.com//v/L9eZm

http://www.aparat.com//v/EZR1q

http://www.aparat.com/v/QUYuF

http://www.aparat.com//v/HsJKt



منبع :


http://efshagarahwazi.blogfa.com/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد