WikiLeaks-ahwaz

اهواز ویکی لیکس محلی برای افشای گروه های تروریستی خلق عرب

WikiLeaks-ahwaz

اهواز ویکی لیکس محلی برای افشای گروه های تروریستی خلق عرب

مسیحی شدن یک خلق عرب خارج نشین

 

رضا وشاحی که برای اخذ پناهندگی زمانی خود را همجنس باز ، زمانی مسیحی ، زمانی تحت تعقیب دولت ایران و... معرفی کرده بالاخره در پست خود در فیس بوک خبر مسیحی شدنش را اعلام نمود :

ضا وشاحی من در انگلستان مسیحی شدم احوازی ها ( مخصوصا چپ های اهوازی) که ادعای سکولار یودن می کنند از همه رفتارشان با من بدتر بود. یعنی آزادی ادیان و عقیده را هنوز تمرین نکرده ایم. جامعه اهوازی ها با من مثل اینکه نجس هستم رفتار کردند. اصلا یه وضعی! یکبار منزل یک آقایی دعوت بودم و بعد که رسیدم در شهرشان در ایستگاه قطار بودم که زنگ زد و گفت آقا این درست است که شما مسیحی شدی؟ گفتم بله! بعد گفت که در حال مسافرت است و خانه نیست! حالا زندگی خودش را نگاه بکنی حتی با معیارهای لیبرالیستی پر از مسایل فلان و بهمان است! که لیبرالها هم می گویند ای بابا! دیگر جا نماز آبکشیدن برای چیست؟ فرهنگ دو رویی و ریا است.




قبلاً دانیل برت عضو سازمان MI6 خبر مسیحی شدن وی را منتشر نموده بود 



منبع :


http://efshagarahwazi.blogfa.com/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد