WikiLeaks-ahwaz

اهواز ویکی لیکس محلی برای افشای گروه های تروریستی خلق عرب

WikiLeaks-ahwaz

اهواز ویکی لیکس محلی برای افشای گروه های تروریستی خلق عرب

نشست مشترک حرکه النضال العربی و جبهه العربیه

شماره 0010


موضوع :

نشست مشترک فیصل عبدالکریم طرفی مسئول  جبهه العربیه لتحریر الاحواز و مسئولین حزب حرکه الضنال العربی شامل حبیب نبگان مسئول گروه ، حبیب فرج الله چعب ،  احمد نیسی ، ناصر نبگان

در این نشست راه های انجام برخی اقدامات تروریستی در اهواز ( خوزستان ) بررسی شد . دو گروه نیز در این نشست ضمن حمایت از حزم و وحدت گروه های اهوازی تلاش می نمایند تا از تجربیات همدیگر استفاده و از همدیگر پشتیبانی  نمایند . 

فیصل عبدالکریم بعد از جنگ آمریکا در عراق در سال 2003 از ترس جان خود به اروپا گریخت چند تن دیگر از برادران فصیل نیز در اروپا اقامت دارند .

 حبیب نبگان عضو شورای مرکزی حزب وفاق در اهواز بوده است . این حزب توانست تا حدود زیادی در خوزستان ایران موفق عمل نماید و چند نماینده به مجلس فرستاد و برای یک دوره شورای شهر اهواز را بدست گرفت ، حبیب نبگان همزمان مسئولیت گروه سری بنام حرکه النضال را به عهده داشت و در سال 2005 چندین بمب گذاری در اهواز را رهبری کرد که طی آن تعداد زیادی غیر نظامی کشته یا مجروح شد . وی بعد از بمب گذاری های اهواز در سال 2005 مدتی در امارات و مدتی به صورت مخفیانه در سوریه زندگی کرده وتوانست پناهندگی دانمارک را بگیرد و خانواده وی بعد از چند بار دستگیری توسط دولت ایران با سختی خود را به وی رساندند همسر حبیب حدود 3 سال توسط رژیم ایران به جرم خروج غیرقانونی از کشور در بازداشت به سر برد .



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد